Härliga helg

Hade en himla trevlig kväll hos Iza & Thomas igår, med gomat, snask, film och massa skratt! :D



Var hemma typ 2 inatt och sov läänge idag. Vi har haft en sån där slapp söndag, flanerat runt på stan och fikat lite (igen). Jag bara älskar såna dagar.

Stewen har även klippt av sig sitt långa hår! :D Det var lite av en chock att se honom efteråt men han blev himla snygg!




Jag ramlade över dessa små söta fat. De bara skrek på mig, jag var tvungen att köpa fyra olika. :) Det är väl tänkt att man ska lägga tepåsar på dom typ? Himla fina va?!


Gick till leksaksaffären där vi träffade Woody.


Här blev Stewen av med håret. Haha frisören tyckte att han skulle klippa en frisyr istället för att raka bort det.


Stewen friserad och klar! Vi åt lite pizza, hade såna där rabatt-checkar "ta en bit och få en gratis"


Jag plockade choklad på chokladfabriken!


Här inne gömmer sig choklad för 100 spänn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0