Midsommardagen

Igår sov vi länge länge! Sen vandrade vi på stan och det var riktigt varmt. Ingen sol men väldigt luftvarmt, nästan lite kvavt. (Samma idag)

Vi började midsommardagen med lite frozen yoghurt.



Stewen tog Pina colada = ananas och kokos i.


Jag tog cheesecake. Massa jordgubbar och kexsmulor, mmmm!


Gott!


Vill ni se en bild på oss också och inte bara matbilder? Okej då!


Nöjda och glada, jag med mina sneda fula solbrillor.


Vi såg pride-paraden!










Stewen provade en tröja som jag tyckte han var jättesnygg i. Säg att han måste köpa den!!


Och så var det mat igen! Jag tog en kycklingenchilada-grej med pommes, så gott!


Stewen tog kyckling med pepparsås och potatis.



Det är gott med mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0