Imorgon kommer dom!

God morgon!

Idag klev jag upp före 8, for ut och sprang en sväng. Jag hade skrivit upp i almanackan att jag skulle springa idag, och om jag inte gjorde det skulle Stewen få ge mig ett valfritt straff. Bra knep, för inte vill jag ju bli straffad heller! Han kan ju kontrollera mig också med pulsklockan.. hehe.

Nu blir det dusch, frukost och en sväng på stan tror jag visst. Sedan väntar jobb 13-21.
Värsta sommarvärmen idag förresten, jag höll på att svettas ihjäl när jag sprang! Men det är himla härligt att springa i parken, det luktar så himla gott ute nu också när det blommar och blir grönare! :D

Och hallå gu vad jag längtar, imorgon kommer Erika & Tommy hit!! Fifasen vad kul vi ska ha! :D


Haha en flummig bild på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0