Morgonbio

Inte helt dumt att gå på bio en lördagsmorgon...lite folk och billigt är det också...60 spänn kostar det. Trodde inte det skulle bli nån bio idag för jag var tvungen att gå till banken som stulit pengar av mig...men när jag kollade kontot så hade pengarna kommit tillbaka, så det firade jag med att se The Adjustment Bureau. Helt okej film, men hade väntat mig lite mer action...speciellt när man läser att det ska vara en blandning mellan Inception och Bourne...vill inte sträcka mig så långt. Men som sagt för 60 spänn så ska man inte klaga.

Varmt är det ute också...kanske dags att plocka fram shorts snart. Synd bara att Karin jobbar idag igen. Hoppas det är lika bra väder imorrn så vi kan hitta på nått ute.

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0