Karins äggknos



Detta ser ju möjligtvis ut som den fattigaste frukosten någonsin. Men ni ska bara veta så gott det var!

Igårkväll hade Alva, Fredrik och Niklas inflyttningsfest. (Fifasiken vilken fin och stor lägenhet!) Riktigt kul! Längesen jag skrattade så mycket, fick ont i kinderna. :D

Dagen efter alkoholintag blir jag ju oftast så fruktansvärt sugen på mat. All mat. Jag vill bara äta hela hela tiden, haha. Till frukost imorse gjorde jag mitt goda äggknos:



Alla andra skulle väl kalla det äggröra men jag säger äggknos. Stekta ägg knosade med gaffel. :D Hade grädde hemma så hällde i en skvätt, och så massa salt på det! Äggknos på mackor. Så. jäkla. gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0